piatok 13. júla 2012

Excerpty ku kongregačným protokolom Trenčianskej stolice 1571-1829

O druhej pomôcke ku kongregačným protokolom som sa takisto zmienil v spomínanom článku v Slovenskej archivistike.




Táto pomôcka je podstatne rozsiahlejšia ako predošlý "Elench", preto sa mu budem venovať po menších častiach. Teraz si môžme stiahnuť "Výťahy" k protokolom z rokov 1571-1658.

ad KP 1571-1658

PS: Každú informáciu odporúčam preveriť, pretože mám poznatky o rozdieloch v tejto pomôcky a tým, čo je potom možné nájsť v priamo v protokole (samozrejme, keby to bolo úplne nepoužiteľné, nestrácal by som s tým čas). Niektoré spojenia (nie sú to vety, ale len tézy - poznámky, odkazy) neboli pre mňa úplne zrozumiteľné a preto som ich ponechal v pôvodnom (skrátenom) tvare. Od roku 2002, kedy som sa o pomôckach v Slovenskej archivistike zmienil, sa o ne zaujímal len jeden bádateľ a aj ten bol zo zahraničia ... :-)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára